Reisverslag 8a - Reisverslag uit Padul, Spanje van Mike & Wilma Vliet - WaarBenJij.nu Reisverslag 8a - Reisverslag uit Padul, Spanje van Mike & Wilma Vliet - WaarBenJij.nu

Reisverslag 8a

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike & Wilma

05 Februari 2016 | Spanje, Padul

Beste volgers,
Vergat te vermelden dat ik morgen ga proberen om nog een paar foto's door te sturen, maar dat lukt niet altijd. De fotobestanden zijn redelijk groot en de wifi-verbindingen zijn vaak te traag.
Ook zie ik dat er af en toe een verkeerd woord staat, maar dan heeft de tekstverwerkende software van de iPad er gauw een ander woord van gemaakt zonder dat ik er erg in had.
Zo schreef ik over mijn linkerpols en hij maakte er linkerborst
van. Ook nu moest ik het weer corrigeren.
Gr
Mike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Padul

Mike & Wilma

Jonge zestigers, genietend van (schoon-)kinderen, kleinkinderen, genietend van hun vrije tijd en genietend van het reizen met de camper. We maken jullie weer deelgenoot van onze camperreis. Mocht je ons verslag niet meer willen ontvangen, laat het ons dan weten, dan halen we je van de mailinglist.

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 6832

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: